-  [Acasă] [Chat] [wiki] [RSS] [bash]

18+ // Toate regulile se aplică

Poveștile și informațiile postate aici sunt opere autistice de ficțiune și minciună.
Numai un nebun va lua ceva scris aici ca fapt.


[Înapoi]
Răspuns
Nume
Functie   |     |  
Subiect   (răspuns la 244378)
Mesaj
Fişier
Remote Upload
Embed   Help
Parola  (pentru ştergerea mesajului)
  • Fişierele permise sunt: GIF, JPG, MP3, PNG, WEBM
  • Dimensiune maximă pentru fişiere este 6000 KB.
  • Imaginile mai mari de 200x200 vor fi redimensionate.
  • 891 răspuns(uri) unic(e). Vezi catalogul


/b/ - >fii cfr >stai deja prost financiar >ofera totusi gratuitate absoluta pe orice ruta studentilor pentru ca motive >mira-te ca ies
151775272746.gif - (538.97KB , 220x220 , tenor.gif )
244378 No. 244378
>fii cfr
>stai deja prost financiar
>ofera totusi gratuitate absoluta pe orice ruta studentilor pentru ca motive
>mira-te ca iesi in pierdere si trebuie din martie sa anulezi 100 curse
Măreşte toate imaginile
>> No. 244379
chiar, cati tefelei preocupati de binele tarisoarei ati vazut protestand ca masura ar fi populista si nerentabila si lor le-ar ajunge si doar reducerea de 50%, ca de ce pula lor ar trebui de-acum sa se plimbe peste tot pe degeaba cand [altii mor de foame]?
>> No. 244380
inb4: haha sarakilor eu am Matiz ca am bani ca bitcois ca stiu sa vorbesc doar de criptomonede si curve haha
>> No. 244387
151776010841.jpg - (17.66KB , 426x271 , b678575dd8.jpg )
244387
>>244379
ce inseamna tefelei
>> No. 244389
151776245780.jpg - (264.20KB , 799x552 , 7223744744_02976f03c6_b.jpg )
244389
Eu as lasa gratuitati doar pe trenuri pic related, sa calatoresti cu un automotor malaxa seria 77 e sport extrem, trenul ala se zguduie in asa hal cand merge de zici ca esti intr-un avion care se prabuseste.


>> No. 244390
151776267170.jpg - (23.39KB , 230x220 , fp.jpg )
244390
>>244380
te-ai scos haha
>> No. 244391
>>244389
observ ca iti plac trenurile
>> No. 244397
>>244387
tanar frumos si liber - tfl - tefeleu

>>244389
nu stii tu, aia-i functia speciala de spalat rufe
iei boarfele murdare cu tine intr-un butoi cu apa si sapun si de la zdruncinaturi se spala singure
(si nu, nu-i ideea mea, asa facea Steinbeck cand a calatorit cu rulota prin America)

dar fara misto, puteau macar sa dea gratuit doar pe rutele catre casa pentru cei din provincie
>> No. 244399
>>244379
>tefelei
>>>antena3
>>>Mugur Ciuvică şi Răzvan Savaliuc Grupul Investigatii Politice
>>>impreuna cu psd- alde_pentru o romanie puternica !
>> No. 244401
151777029266.gif - (703.22KB , 500x377 , giphy.gif )
244401
>>244399
>folosesti un cuvant amuzant
>esti literalmente mai rau ca antena3

binetu.jpg
>> No. 244408
>>244378
Ești sigur că CFR-ul și-a făcut-o cu mâna lui ? Gratuitatea pentru studenți a fost impusă prin Ordonanță de urgență anul trecut pe vremea asta de către Guvernul Grindeanu.
>> No. 244409
>>244389
Am mers si eu cu d-asta. Doar la câmpie din fericire.

Rupe-oase îi zice. Recomand amatorilor de senzații tari.
>> No. 244410
da, va plac trenurile
>> No. 244411
>>244408
Hei, îi zice tentativă de a face rentabilă/aparent activă la nivel de statistici a unei companii muribunde. Ghici cine se privatizează până în 2019(când inclusiv CFR-ul va putea fi tras la răspundere pentru întârzieri)? Că doar nu credeai că gratuitatea asta e așa, doar pentru electorat. Și prin măsura asta, s-au asigurat că CFR nu mai papă nici măcar ăia 50% de la studenți (probabil marea parte a celor care călătoresc cot la cot cu pesedistii cu taloane).
Când sindicatul o să urle că vrea bani, statul zice HET!!! și rektificare, și întreabă astfel:
CFR, ție trebuie să îți dau cât pentru studenți? x ronin? Bun, și cât ai datorii la furnizori? 2x ronin? Mai ai să-mi dai doar x ronin datorii. E simplă schema. Astfel statul poate spune că a dat bani mai mulți CFR-ului doar pe hârtie, și dacă mai croncăne mult, le dă și mare muie, și le reduce salariile/îi dă afară. Pentru că hai să fim serioși; ca să faci CFR-ul rentabil ar trebui încă 50 de ani de comunism forță și muncă patriotică. Nu de alta, dar la momentul actual, pe lângă infrastructura incompatibilă cu transportul extern, infrastructură care are încă blocuri de comandă automate din anii 60 proiectate de bunicul, infrastructură care încă are largi porțiuni abandonate/ne-electrificate/cu traverse de lemn, ar fi nevoie să se investească atâta man-power că CFR mai bine se reprofilează și se apucă de cumpărat tiruri, și vinde tot la fer vechi. Asta, sau privatizăm, și lăsăm capitalismul să decidă ce merge și ce nu. Alte țări au înțeles repede că trenul nu mai intră în competiție cu mașina mică și turistul din clasa de jos/mijloc care merge la mare/munte/muncă, ci cu avioanele, așa că au încercat să compenseze costul enorm al infrastructurii necesare pentru orice destinație, prin viteză, confort și calitate. Când ați putut spune ultima oară că CFR are vreuna din caracteristicile astea?
>> No. 244412
>>244411
da

mai bine faceai o mema (faci meme faine)
>> No. 244414
151778579824.jpg - (140.74KB , 400x805 , memafortata.jpg )
244414
>>244412
>>244412
>> No. 244416
151778607282.jpg - (0.96MB , 2000x2000 , memafortata2.jpg )
244416
>>244414
>>244412
memele nu se fac, memele se nasc
>> No. 244417
>>244414
>>244416
am ras
>> No. 244419
>>244391

http://www.forumtrenuri.com/

da, cred ca am ceva forma de autism, imi face placere sa ma uit la unghiuri cu diverse trenuri de pe forumuri de genul cand ma plictisesc.
>> No. 244420

https://www.youtube.com/watch?v=g6xA7XxLMWU
  >>244419
blana forumul
tin minte ca gasisem un fir cu un tip care a refacut pe jos un traseu ca sa vada mai in tihna imprejurimile

mie-mi plac si metrourile vechi Astra IVA
si haltele si garile in general, cu cat mai vechi cu atat mai bine
si rutele de munte de personal, mai ales
imi place sa merg cu trenul si ma mai uit la videouri de genul cand ma ia dorul

de exemplu si oamenii muntelui tot la tren vor apela ca-i mai comod si are si un farmec aparte

>> No. 244421
>>244419
sau poate doar iti plac trenurile
>> No. 244422
>>244419
rares?
>> No. 244450

https://www.youtube.com/watch?v=tvwGv9JPbp0
  > 2:20 "thanks CFR for this unique railway experience"

plm noi tot vrem trenuri moderne ca in tarile dezvoltate, dar aparent strainii din tarile alea au un hobby sa vina la noi sa se plimbe cu epavele noastre.

>> No. 244451
151785254035.jpg - (1.50MB , 2173x1403 , Map-China-New-Silk-Road-EAU.jpg )
244451
>>244411
>Alte țări au înțeles repede că trenul nu mai intră în competiție cu mașina mică și turistul din clasa de jos/mijloc care merge la mare/munte/muncă, ci cu avioanele, așa că au încercat să compenseze costul enorm al infrastructurii necesare pentru orice destinație, prin viteză, confort și calitate.
trenurile inca sunt foarte rentabile. Sunt mai ieftine decat autobuzele si camioanele. China a inceput sa le foloseasca ca alternativa la vapoare, prin asa numitul Noul Drum al Matasii.
Oricum nu ne putem astepta la imbecilii de la conducere sa realizeze importanta lor, pentru ca oricum trenurile nu mai au ce marfa sa transporte, avand in vedere ca nu mai producem nici un cacat, iar oamenii nu-si mai pot permite nici macar bilete de trenuri, pentru ca nu mai au unde sa lucreze.

Vom ajunge o tara fara trenuri. Ne intoarcem de unde am plecat, la una de lumea a treia.
>> No. 244453
151785446687.jpg - (90.87KB , 770x479 , Trans-Siberian-map.jpg )
244453
ce fain tre sa fie
>> No. 244454
>>244451
>trenurile inca sunt foarte rentabile
Nu la noi bozz, la muncaam cerut niste preturi la gfr ptr niste containere TM-CT-IS si mai bine ma injurau pe fata decat sa dea termene de 14 zile si preturi de sute de milioane si chiar MILIARDE trasnport/bucata, pe bune oricate amenzi ar lua tirul pe drum tot e mai rentabil ca ajungi si cu marfa intreaga sa-i futa cainii de prostalai ma rog cu banii mei de ei
>> No. 244458

https://www.youtube.com/watch?v=9GQrO6kAMcA
  >>244453
da, este

>>244454
ce sa te astepti de la o adunatura de dobitoci care au ajuns pe niste posturi foarte importante de administrare doar prin coruptie si nepotism
>> No. 244459

https://www.youtube.com/watch?v=RdYYQC2Av9A
  >>244458
>> No. 244461
>>244454

Cand ai cantitati industriale de transportat tot iesi mai ieftin cu un tren de 40 de vagoane decat cu 40 de tiruri respectiv 40 de soferi care sa le conduca.
>> No. 244493
on topic:

http://www.mediafax.ro/externe/romania-si-ungaria-vor-construi-o-cale-ferata-de-mare-viteza-intre-cluj-si-budapesta-16972244
>> No. 244534
>>244451
>Vom ajunge o tara fara trenuri.
Nu chiar. Poate doar fara CFR. Companiile feroviare private o duc din ce in ce mai bine si acopera deja segmentele principale turistice.
Si ghici ce, se zice ca cele 97 de rute care se vor inchide vor fi preluate tot de catre privati.
>> No. 244559
151797893145.jpg - (46.65KB , 480x360 , 306928322_382341104.jpg )
244559
>>244461
am specificat:NU la noi. In orice alta parte a lumii e mai rentabil dar nu aici. De aia aici nu vezi decat trenuri cu minereu, cereale, petrol fier vechi adica materii prime nu produse finite purtatoare de valoare mare...ca mai scapa cate un tren de dacii spre port sau tranziteaza niste containere spre Buda e alta treaba dar la noi e mult prea putin dezvoltat transportul feroviar comercial fata de ce ar trebui, preturile si conditiile sunt HILARE. Probabil trebuia sa ung vreun directoras mic dumnezeu sa-mi dea discount dar chiar si asa tot a fost mai ieftin sa impart cele 40 tone in 2 transporturi si sa le plimb prin tara. Si mai ieftin si mai repede si cu marfa intreaga direct la client, e doar simpla aritmetica. Daca era cum zici tu iti garantez ca strazile erau mai libere de tituri ptr ca firmele de transport se orientau cum e bine, e imposibil sa greseasca toate.
>> No. 244560
151798022363.jpg - (45.65KB , 360x480 , 306928322_382341345.jpg )
244560
>>244534
vorbim de marfa, acolo e grosu nu la calatori, aia sunt neglijabili ca profit ca e o gramada de spatiu gol nefolosit in vagoane ...de fapt daca marfarele merg bine transportul de calatori poate fi oferit bonus, de aia mafiotii l-au lasat liber la dispozitia pietei unde au aparut probabil sute firmulite cu 2-3-5 autovagoane sa umple nisa, e doar diversitate de aici ideea de rentabilitate...este rentabil bineinteles dar nu la fel ca marfarele. Sau ca infrastructura, acolo e si mai bine, practic vin banii din nimic. Si ast aam invatat-o in juma de zi cat amfacut sapaturi ptr o eventual colaborare cu e ei, daca ai spate unde trebuie primesti pret bun daca nu tot la tir ramai. Sau la 3.5 t, ca asta vor guvernanti prin conditiile impuse, multe si marunte rahatele pe sosea in loc de eficienta, progres,civilizatie. O sa ajungem sa caram marfa cu scuterele sau aratarile alea cu 3 roti din asia, risca motorizate, spre acolo ne indreptam.
>> No. 244617
151811662634.jpg - (75.44KB , 797x533 , Mocanita-Hutulca-din-Moldovita.jpg )
244617
n-am mers niciodata cu asta, e fain?
>> No. 244662
151819485880.jpg - (127.31KB , 720x960 , kkmk.jpg )
244662
>>244617
ca orice "atractie turistica" romaneasca e teribil de supraapreciata, merge s-o bifezi daca esti in zona dar sa te duci special meh, mai ales nevara, m-am luat dupa nevasta si mi-a inghetat rahatu in mine in ciuda otravii care ti-o serveau la bord, plus ca miroseam ca un nigger de la fum, idem si rahatu ala de casa topita ca in povesti plm, mi-am rupt Matiz degeaba pana acolo, a facut o poza ptr fb si gata, pur si simplu la noi turismul eretard si costisitor, mai bine pui un ban si pleci in afara chiar si in balgheria.
>> No. 244664
>>244662
>> No. 244665
15181966588.jpg - (153.40KB , 1280x720 , 00.jpg )
244665
>>244664
asa e, vai ce teapa pulii mi-am luat-o in ziua aia
>> No. 244691
>>244665
de ce pula mea au facut intrarea aia in forma de vagin cu clitul din caramida, uretra si gaura la vedere
>> No. 244747
>>244411
>ar fi nevoie să se investească atâta man-power că CFR mai bine se reprofilează și se apucă de cumpărat tiruri
ITS HABADING
https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro/posts/2090667477828132
>> No. 244770
>>244665

Am fost la fashion show acolo. Am futut ceva tipa de la makeup. 9/10 would go again next year!
>> No. 244785
>>244747

Am vazut un tren din ala cu tiruri pe vagoane din alea platforma prin judetul arad, de ce plm ar merge soferii de tir cu camioanele in tren, economie de combustibil/evita aglomeratia din trafic/trec prin vama mai repede/etc. care ar fi motivul?

Locomotiva aia in mod evident consuma singura mai putin combustibil decat sa zicem 20 de tiruri, dar ca durata cam tot aia e ca liniile de tren sunt vai de ele si are restrictii de viteza peste tot, plus timpul de imbarcare/debarcare din vagoane...


Şterge mesajul []
Parola  
Report post
Motiv  


▲ ▼